Verslag en foto's - Event Ondernemerschap in Nederland - 10 maart 2017

Op vrijdag 10 maart  waren we als VVD Young Professionals welkom op Landgoed Groenevecht. Partijvoorzitter Henry Keizer trapte de avond af met een inspirerend verhaal over zijn eigen carrière als ondernemer. Vervolgens ging hij in op onder andere de komende verkiezingen en de thema's die de VVD centraal wil stellen zodra de uitslagen bekend zijn.

Hierna volgde een uitgebreid gesprek met Dennis Wiersma, kandidaat Kamerlid (#11) over onderwijs en de arbeidsmarkt. Onderwerpen die langskwamen waren bijvoorbeeld het vinden van gekwalificeerd personeel, het wel of niet verplicht stellen van een stagevergoeding, het mogen werken onder het minimumloon en de aansluiting van onderwijs bij de arbeidsmarkt.

Pieter Duisenberg, huidig Kamerlid en ook kandidaat Kamerlid (# 15) sloot later aan en ging met verschillende Young Professionals nog in gesprek! Uiteraard gebeurde dit alles onder genot van een borrel.

Wat ons betreft een succesvol evenement en een mooie opwarmer voor de verkiezingen. Op naar 15 maart!