Een kijkje in de keuken van de Haagse lobby - 22 juni 2017

Heb je altijd al de ins en outs willen weten van hoe beleid tot stand komt en wat de invloed hierop is van belangenbehartigers? Meld je dan aan voor ons event op 22 juni aanstaande.

© Secretaris VVD Netwerk ...

Politici maken dagelijks keuzes in schaarste. Zij moeten belangen van verschillende groepen in de maatschappij afwegen. Hoe weten zij welk beleid kan rekenen op draagvlak in de maatschappij en hoe komen zij aan alle relevante informatie?

Belangenbehartigers vanuit het bedrijfsleven, NGO's en uiteenlopende maatschappelijke organisaties proberen dagelijks hun stempel te drukken op het besluitvormingsproces. Hoe doen zij dat, wanneer is het effectief en wat zijn de gedrags- en integriteitsregels?

Op donderdag 22 juni organiseert het VVD Young Professionals Netwerk een avond in het teken van de Haagse Lobby. Meld je aan via deze link

Tijdens het event gaan we in op de bovenstaande vragen. Als VVD Netwerk zijn wij verheugd dat Bart de Liefde (Uber, voormalig Kamerlid voor de VVD), Robbert Baruch (Buma Stemra, voormalig lid Provinciale Staten en bestuurder in Rotterdam voor de PvdA), Mira Levi (Recron) en Rob Wolthuis (VNO-NCW/MKB Nederland) hun medewerking hebben toegezegd aan het programma. Zij gaan aan de hand van prikkelende stellingen met elkaar in gesprek.

De bijeenkomst begint om 19:00u, met inloop vanaf 18:30u. De eerste paar drankjes zijn van het huis. Het event vindt plaats in de tuinzaal van de Haagse Kluis (Plein 20, Den Haag). Om 21:00 uur sluiten we af en is er ruimte om na te praten.

Wij kijken er naar uit je te zien op 22 juni a.s. Meld je aan via deze link