Bedrijfsbezoek ProRail

Het Young Professionals netwerk van de VVD zal op donderdag 9 november op bezoek gaan bij het commandocentrum van ProRail in Utrecht, inclusief een Q&A met CEO Pier Eringa!

Het Young Professionals netwerk van de VVD zal op donderdag 9 november op bezoek  gaan bij het commandocentrum van ProRail in Utrecht, inclusief een Q&A met CEO Pier Eringa!

ProRail is verantwoordelijk voor het spoorwegnet van Nederland. Samen met vervoerders zet de organisatie zich 24/7 in om reizigers en goederen veilig en op tijd op hun bestemming te laten komen. Dagelijks weer een grote uitdaging en wij krijgen een inkijkje hoe dit precies in zijn werk gaat.

Meld je aan via deze link.

Het programma:
Vanaf 16:30 uur zijn we welkom in het Operationeel Controle Centrum Rail (OCCR), dat deel uit maakt van de ProRail Verkeersleiding. Adres is Admiraal Helfrichlaan 1 te Utrecht.

Pier Eringa zal als CEO een inleidend gesprek verzorgen, gevolgd door een presentatie. Dhr. Eringa hoort in het gesprek van jullie als deelnemers graag hoe jullie aankijken tegen ProRail, of organisaties als ProRail. Kortom, publieke organisaties met een zichtbaar maatschappelijk belang. Uiteraard met de wens om verbeteringen te horen!

Rond 18:00 uur is het inhoudelijke gedeelte afgelopen en sluiten we af met een borrel.

Schrijf je in:
Helaas is het aantal plekken gemaximeerd op vijfentwintig dus meld je snel aan via deze link want vol = vol!