Young Leadership diner met Klaas, Cora, Jeanine & Bente!

Woensdag 18 april organiseert het VVD Young Professional netwerk een spetterend Young Leadership diner met politieke toppers!

© Secretaris VVD Young ...

Beste Young Professionals,

Woensdag 18 april organiseert het VVD Young Professional netwerk een geheel verzorgde avond in de vorm een spetterend Young Leadership diner met politieke toppers!

Onder genot van een driegangendiner gaan we in de prachtige Ridderzaal van het Haagse establishement ´t Goude Hooft in gesprek met onze kersverse minister van Infrastructuur en Waterstaat, Cora van Nieuwenhuizen, onze slimste mens, fractievoorzitter en young professional in blessuretijd, Klaas Dijkhoff, de upcoming rookie Bente Becker en last but not least onze eigen Jeanine Hennis!

Klaas, Cora, Jeanine en Bente zullen tussen de gangen en de bijbehorende dranken door wat vertellen over hun de start van hun carriére, welke kansen en valkuilen ze zijn tegengekomen en wat ze gebracht heeft waar ze nu zijn, tot waar ze nog willen komen. Daarnaast staan ze open voor al jullie vragen en eten ze een hapje mee.

Programma in het kort:

• 18:30-19:00 uur ontvangst
  • 19:00 uur aanvang driegangendiner met wijn, bier & fris
  • 21:30-22:00 uur einde diner
  • 22:00- naborrel

Helaas is aanmelden niet meer mogelijk. Binnen recordtempo waren alle plaatsen voor het diner vergeven. Zorg dat je er volgende keer bij bent door je aan te melden voor het netwerk en de nieuwsbrief via secretaris@youngprofessional.vvd.nl.

Namens VVD Young Professionals,

Tomas Friedhoff, Geert Gladdines & Robert van Hittersum