Levendige discussie over duurzaamheid en de energietransitie - VVD Young Professionals in gesprek bij ABN AMRO

Afgelopen 5 september waren ruim 80 Young Professionals aanwezig bij het evenement van de VVD Young Professional over duurzaamheid bij ABN AMRO. Onder leiding van een panel vol deskundigen hebben de Young Professionals gediscussieerd over de energietransitie, de duurzaamheidsambities van Nederland en de rol van het bedrijfsleven daarin.

Gastheer van het evenement was de CEO van ABN AMRO, Kees van Dijkhuizen. Hij heeft de Young Professionals meegenomen in de keuzes die de ABN maakt omtrent de energietransitie. Ook de aanwezigheid van directeur en oprichter van Waka Waka, Maurits Groen en de toevoegingen van CEO van Green Home Paul Geurts van Kessel waren goed voor het debat tijdens het evenement. Als klap op de vuurpijl was voorzitter van het klimaatberaad Ed Nijpels aanwezig om de kabinetsplannen door te lichten en uit te leggen hoe het klimaatakkoord tot stand komt.

Dit evenement was zeer druk bezocht en zeker voor herhaling vatbaar. Houd onze facebook, website en Instagram in de gaten. Nog geen lid, kom eens langs!