Bezoek Tweede Kamer en gesprek Dilan Yesilgöz-Zegerius

Op woensdag 31 januari organiseren we met het VVD Young Professionals Netwerk en bezoek aan de Tweede Kamer, inclusief rondleiding en gesprek met VVD Kamerlid Dilan Yesilgöz-Zegerius. Schrijf je in!

Altijd al een keertje in de fractiekamer van een politieke partij willen rondlopen of in gesprek willen gaan met een Tweede Kamerlid? Op woensdag 31 januari is het  zo ver: een bezoek aan de Tweede Kamer.

We starten met een korte maar krachtige rondleiding door het Tweede Kamergebouw, als er een interessant debat is schuiven we ook nog kort aan op de tribune. Vervolgens zullen we in gesprek gaan met VVD Kamerlid Dilan Yisilgöz-Zegerius.  Aansluitend borrelen we in Nieuwspoort en gaan we (met de geïnteresseerden) daar ook een hapje eten.

Schrijf je in via deze link

Het (voorlopige) programma*:
17.00 – 17.15 Verzamelen bij de ingang en door de veiligheidsscan
17.15 – 18.30 Rondleiding Tweede Kamer gebouw
18.30 – 19.30 Gesprek met VVD Kamerlid Dilan Yisilgöz-Zegerius
19.30 – 21.30 Borrel en diner bij Nieuwspoort

* Omdat we langsgaan op een vergaderdag in de Kamer, kan het altijd zijn dat een Kamerlid ineens een debat of spoedvergadering heeft. Het programma is daarom nooit gegarandeerd.
* Let op: er is een beperkt aantal plaatsen dus vol=vol. Normaliter gaan de aanmeldingen erg hard, dus als je er bij wil zijn moet je snel zijn.

Aanmelden:
Aanmelden kan door je aan te melden via deze link. We gaan ervan uit dat je mee-eet, maar dit is natuurlijk niet verplicht. Indien je niet bij het eten kan zijn, stuur dan een mailtje naar secretaris@youngprofessional.vvd.nl. Eten is op eigen kosten en dient ook direct betaald te worden.

Overige praktische informatie:
- ID/paspoort meenemen is verplicht! Anders kom je het Tweede Kamer gebouw niet in.
- Je mag geen spullen (jassen en tassen bv) meenemen de Tweede Kamer in, maar er zijn kluisjes bij de entree.
- Op tijd komen is belangrijk, dit ivm de hele beveiliging. Als je later komt kunnen we niet garanderen dat je nog aan kan sluiten.

Vervoer:
Parkeren kan bij de parkeergarage onder het Plein. Adres: Plein 25. Voor navigatie kan je het beste de Lange Houtstraat invoeren. Wanneer je deze uitrijdt kom je bij de ingang van de parkeergarage op het Plein uit.
Kom je met de trein dan is het een kleine 10 minuten lopen vanaf Den Haag Centraal Station.

Er zijn geen kosten verbonden aan het bezoek, behalve als je mee-eet.